Jumaat, 17 Julai 2009

adam ialah budak yang hebat

saya adam seorang budak yang berumur 9 tahun selalu dapat nombor yang banyak dalam peperiksaan tetapi pernah juga dapat a.walau pun saya berumur 9 tahun tetapi selalu digelar pendek tapi saya selalu agak saya ni hebat entah saya rasa saya ada kuasa.saya rasa betul ke saya ni ada kuasa saya pernah selamat kan seekor lipas biar saya ceritakan mula-mula macam ni adalah seekor kucing saya yang bernama jebat saya peliharanya saya bangun pagi jebat selalu tunggu di depan pintu masa saya bangun tidur saya selalu buka pintu supaya jebat masuk dalam rumah semasa itu jebat pergi ke dapur.semasa itu jebat nak makan nasi dengan ikan masa tu saya tengok tv. tiba-tiba jebat nampak seekor lipas saya tidak tahu sebab masa tu sayakan tengok tv.dan lepas tu jebat kejar lipas tu saya tengok jebat tengah kejar lipas tu akhirnya jebat tak berjaya jugak makan lipas tu nak tahu kenapa sebab masa tu saya ambil lipas tu dan buangkan ke dalam tong sampah.sebab tu lah jebat tak boleh nak makan lipas tu rupa-rupanya saya buangkannya ke dalam tong sampah itu dah terbukti saya adam ialah budak yang hebat.tamat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan