Ahad, 26 Julai 2009

Perkelahan yang menakutkan



Pada cuti sekolah yang lama saya hendak pergi berkelah di pantai.Saya nak berkelah di Pantai Bukit Keluang.Saya pergi dengan sepupu saya dan bersama keluarga.Kami semua akan bertolak pada pukul 6.00 petang dan balik pada pukul 7.00 malam.Saya dah bertolak dan dah sampai.Saya tengok suasananya indah.Di situ ada ketam besar yang digelar'Crabby' dan anak-anaknya digelar'Scorpy'.


Saya tengok cerita pengalamannya sungguh menarik.Saya pergi ke sana ada perkara yang menyeronokkan.Saya tengok ada bayang manusia di dalam air.Betul ke apa yang saya lihat?Mungkin cuma khayalan saya kot.Saya membunuh seekor anak ketam.Betul ke apa yang saya lakukan?.Dan saya lihat mak ayah saya dah makan anak ketam.Apa yang keluarga saya lakukan?.Dan selepas itu sepupu saya dah tiada.Apa dah terjadi?.Rupa-rupanya dia berenang di dalam air dan rupa-rupanya bayang yang saya nampak tadi sepupu saya.Nampaknya sepupu saya dan saya dah nak balik.Perasaan saya sungguh seronok.Tiba-tiba,anak Crabby dah mati.Mak dia dah marah.Alamak.Dia dah kepit saya kuat-kuat dan saya akan jadi makanan anak-anaknya.Saya akan mati.

Saya dah nak pulang tapi saya dah pun dikepit.Saya dah nak bertolak pulang.Saya mengamuk ketam tu dah campak saya dalam air pantai yang dalam.Oh tidak..!!.Saya akan mati lemas.Tiba-tiba saya ternampak sepupu saya dah selamatkan saya.Perasaan saya sungguh gembira.Ketam-ketam tu dah masuk dalam zoo.Tiada lagi ketam tu dan saya pun selamat.Masa tu saya nampak hantu air.Hantu air tu tengok saya dan terus pergi dan saya pun selamat.Dan saya nampak ada sepucuk surat,saya buka surat tu.Tiba-tiba semua orang dah jadi toyol.Mereka semua nak makan saya.Saya akan mati.

Tamat


Cerita ni Ad buat masa hari Ahad.Cikgu suruh.Ok.Jumpa lagi.Tata.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan