Rabu, 12 Ogos 2009

Perkemahan di gunung Mulu yang berhantu episod 1

Pada hujung minggu lalu Adam,Izzat,Faiz, dan Amirul satu lagi Hazim. Saya pergi ke gunung Mulu. Saya seronok dekat situ.Ada air yang jernih saya gembira di situ.

Saya gembira di sana suasananya sungguh indah. Di gunung Muluitu saya tidur di sana. Saya rasa berdebardan takut tapi gembira.Saya tidur di sana .Saya rasa takut .Tiba- tiba saya nampak ada mayat manusia saya rasa takut.

Saya nak tidur pun tak boleh tidur. Saya pun gerakkan kawan saya Izzat dia tak bangun.Tiba-tiba saya nampak mayat tu dah tiada saya rasa lega sikit.Pada keesokan harinya saya bagi tahu pada semua orang.Mereka tak percaya.Saya nampak lagi mayat tu bergerak dekat saya.Saya terkejut.Saya tengok dia dah tiada.Masa dia dah tiada,saya nak buang air dalam tandas.Saya nampak seekor hantu.Dia nak makan saya.Sya rasa takut.Saya pun baca doa dan siram air.Hantu tu dah lemah.Saya baca mentera dan kurung hantu tu dalam botol.Hantu tu dah pun terperangkap.

Saya buang botol dalam tasik dan saya pun balik.Saya pun balik dan saya nampak monyet tu buka botol tu dan hantu tu dah pun keluar.Habislah..alamak...!!!

Bersambung.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan